• 04.06.15, 11:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

20 vaadatavamat saadet mais 2015

TNS Emori teleauditooriumi uuringu järgi olid maikuu vaadatuimad saated kõik ootuspäraselt pärit ETV kanalilt: 1. "Eurovisiooni lauluvõistluse finaal" 2. "Eurovisiooni lauluvõistluse poolfinaal" ja 3. "Kuidas valmistutakse Eurovisiooniks viinis".
Eurovision 2015 võitja Mans Zelmerloew
  • Eurovision 2015 võitja Mans Zelmerloew
  • Foto: Reuters/Scanpix
Mais 2015 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 28 minutit päevas. Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 22 minutit ning mitte-eestlased 3 tundi ja 42 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones ETV (23.9%), Kanal 2 (23.3%) ja TV3 (15.9%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (16.4%), RTR Planeta (14.5%) ja NTV Mir’i (13.2%) vahel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele